استان تهران

۳. تبلیغات به شرکت شما جلوه ویژه ای می بخشد
زمانی که سوال چرا باید تبلیغ کنیم از افراد بسیاری پرسیده می‌شوند، درصد کمتری از آنها به این فکر می‌کنند که این کار می‌تواند جلوه ویژه ای به کسب و کار آنها ببخشد.

تبلیغات می‌تواند بدون توجه به وضعیت اقتصادی و رقبا، مصرف کنندگان را به سوی شما هدایت کند. هیجان انگیز نیست؟

به عنوان مثال، کمپین های تبلیغاتی که مک دونالد از آنها استفاده کرده به این زنجیره غذا فروشی کمک بزرگی کرده است. ایده های تبلیغاتی مختلف، به این شرکت در بین المللی شدن اعتبار آن کمک بسزایی داشته اند. کمپین چریکی مک دونالد مربوط به خط های عبور و مرور عابران پیاده است که به شکل طنز آنها را شبیه به سیب زمینی های سرخ کرده خود درآورده است.

تبلیغات چریکی مک دونالد – چرا باید از تبلیغات استفاده کنیم؟

این تبلیغ و بسیاری دیگر از ایده های تبلیغاتی مک دونالد باعث شده تا در بین افراد جلوه ویژه ای بدست آورد.

امروزه بسیاری از کمپین های تبلیغاتی که اجرا می‌شوند می‌توانند چنین حسی را در مخاطب ایجاد کنند و در فضایی ویژه در ذهن او ذخیره شوند. اما همیشه اینطور نیست که شما ویژه بودن برند را در تبلیغات نمایش دهید.

شرکت مرسدس بنز دست به کار مبتکرانه ای زده و یک ویدیو با جلوه های ویژه برای معرفی کلاس G خود ایجاد کرده است. به ماشینی اشاره کرده که دارای DNA منحصر بفرد بوده که نسل به نسل در دسترس است. این کمپین به Stronger Than Time (قوی تر از زمان) معروف است.

پیج های تبلغ دهنده تهرانی